Ogłoszenie

Image and video hosting by TinyPic
Sport Beauty Moda Moda 2 Moda 3

#1 2008-03-11 23:19:29

 milkaja

Hindustani

Skąd: ok. Łodzi
Zarejestrowany: 2007-08-29
Posty: 4643

Saathiya (2002)

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/b/b0/Saathiyacover.jpgSaathiya (Devanagari: साथिया, Nastaliq: ساتھیا; translates as Partner)


To Bollywoodzki dramat/romans filmowy, który miał premierę 20 grudnia 2002r.
Saathiya to debiut reżyserski - Shaad Ali debut a muzykę do filmu skomponował A. R. Rahman. To remake tamilskiego filmu  Alaipayuthey (2000) wyreżyserowanego przez Mani Ratnam. Fim był pokazywany na Filmowym Festiwalu w Casablance.
Gościnnie w filmie wystąpili Shahrukh Khan oraz Tabu.


Obsada

* Rani Mukherjee ... Suhani Sharma
* Vivek Oberoi ... Aditya Sehgal
* Tanuja ... Shobhana Sharma
* Satish Shah ... Om Sehgal
* Sharat Saxena ... Chandraprakash Sharma
* Swaroop Sampat ... Shanti
* Sandhya Mridul ... Dina Sharma
* Anju Mahendru ... Prema
* Shahrukh Khan ... Yeshwant Rao - występ specjalny
* Tabu ... Savitri Rao - występ specjalny
* Shamita Shetty ... (w piosence  'Chori Pe')


Fabuła

Aditya Sehgal (Vivek Oberoi) jest młodym studentem prawa, który zakłada z przyjaciółmi firmę, chce sie uniezależnić od rodziców. Na weselu przyjaciela spotyka dziewczynę Suhani Sharma (Rani Mukerji), która swoim ciętym językiem i urodą zwraca na siebie jego uwagę. Suhani jest studentką medycyny, dla której studia są ważniejsze niz romanse.  Początkowo Suhani odrzuca Adityę, ale w końcu uświadamia sobie, że bez niego nie wyobraża sobie życia. Młodzi postanawiają sie pobrać, ale podczas spotkania ich rodziców w celu ustalenia szczegółow dochodzi do klótni i sytuacja sie komplikuje. Młodzi jednak postanawiają sie pobrac w tajemnicy i obydwoje gdy dowiadują sie o tym rodzice zostają wyrzuceni z domu ...

Saathiya została dobrze przyjęta przez krytykę. Film chwalono za realizm oraz muzykę AR Rahmana.


Trailer filmu




Piosenki z filmu
   

O Humdum Suniyo Re


Chalka Chalka Re - Chori Pe Chori


Chupke se


Mera Yaar Mila De


Saathiya


Naina Milaike


Mangalyam


Aye Udi Udi




Nagrody:

Saathiya w 2003r zdobyła sześć nagród Filmfare Awards
* Critics Award Best Performance - Rani Mukerji
* Best Music Director - A.R. Rehman
* Best Lyrics - Gulzar
* Best Male Playback - Sonu Nigam for "Saathiya"
* Best Dialogue - Gulzar
* Best Screenplay - Mani Ratnam

___________________________________________________________
Źródlo oraz mój opis fabuły


Moje wrażenia

Mi sie film podobał. Słyszalam juz opinie, ze jest nudny i nieciekawy, że Vivek oraz Rani małointeresująco zagrali, ale ja jestem odmienego zdania.
Od początku do końca z wielka przyjenością ten film oglądałam. Moim zdaniem w ciekawy sposób pokazuje problemy młodego małżeństwa, które się "dociera". Modzi kłócą sie czesto nawet o małoistotne sprawy, ale takie właśnie jest życie.
Film w zwiazku z tym wątkiem młodego kłócącego sie małżeństwa kojarzy mi się z Chalte Chalte, choć w Saathiya te kłotnie wydają mi się nawet bardziej realne
Piosenki może nie wszystkie bardzo dobre, ale przyjemnie się ich słuchało.
A co do Vivka i Rani nie mam właściwie krytycznych uwag. Mi sie podobała ich gra. Zawsze oczywiście mogli zagrac lepiej, ale myślę, że całkiem dobrze sobie ze swoimi rolami poradzili.
Film to może nie nadzwyczajne kino, ale dla mnie zasługuje na 5!

Ostatnio edytowany przez milkaja (2008-06-07 16:29:24)

Offline

 

#2 2008-04-09 15:11:51

Mirya

Dobry dyskutant

6694442
Skąd: opolskie
Zarejestrowany: 2007-07-13
Posty: 2759
Punkty: +9
Opis: ''Aasma Hai Neela Kyun?''
Aktorka: Konkona Sen Sharma
Aktor: Prabhas <3 i Farhan :)
Duet: Prabhas & Mirya xD
WWW

Re: Saathiya (2002)

Mi też bardzo film się podobał Muzyka też! Chalka Re i Chori Pe Chori rulezzz
Gra aktorska świetna, historia fajna, no i ten Szaruś
Daję 6


http://24.media.tumblr.com/tumblr_m8a54mEc0e1qleyj1o1_r1_250.gif http://24.media.tumblr.com/tumblr_m8a54mEc0e1qleyj1o2_r1_250.gif http://25.media.tumblr.com/tumblr_m8a54mEc0e1qleyj1o8_250.gif

Offline

 

#3 2008-04-25 15:17:50

 rani17

Zaczyna się rozkręcać

Skąd: śląskie
Zarejestrowany: 2007-10-17
Posty: 709
Punkty: +2
Aktorka: Rani, Trisha & Asin.
Aktor: Prabhas, Vijay & Mahesh.

Re: Saathiya (2002)

Daje 6. Świetna gra aktorska, ciekawa historia, piosenki też fajne.


“They say that there is a woman behind the success of every man.
However, in my case, it is the audience that is behind my success.”-Ilayathalapathy Vijay

Offline

 

#4 2008-04-25 18:28:12

 najila

Bollymaniak

Zarejestrowany: 2007-05-02
Posty: 1947

Re: Saathiya (2002)

Dałam 5 bo rzadko który film ma u mnie 6.
Ale piękna historia i piękna para Vivek i Rani, których ubóstwiam.
Taki realistyczny i poruszający.

Offline

 

#5 2008-04-25 23:13:38

sitka

Zakręcony

Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2008-01-12
Posty: 1161
Aktorka: Rani
Aktor: John Abraham
Duet: Rani Abhi

Re: Saathiya (2002)

dalam 5 bo stwierdzilam ze za duzo filmow ma ode mnie 6 a taka ocene powinny dostawac tylko wysmienite filmy
ten mi sie bardzo podobał bardzo fajna muzyka... kocham Rani Szarus fajnie zagrał...
historia swietna bardzo polecam ten filmik

pozdrowionka


http://i165.photobucket.com/albums/u60/Agna83/sygnatury/jasiek01f02.png

Offline

 

#6 2008-05-13 17:17:06

Kaveri

Nabijacz

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2008-04-20
Posty: 627
Aktorka: Rani, Preity, Ileona
Aktor: Prabhas, Mahesh, Srk, Saif
Duet: Akshay i Katrina

Re: Saathiya (2002)

5. Fajny film tylko ze pod koniec tak jakkos dziwnie to wszystko wyszło. NAgle ona sie dowiaduje ze jej maz przytulał jej siostre, skad ona na to wpadła ze to byla ona ? nie wiem a moze ja czegos nie zauwazyłam . Ale ogolnie fajny filmik, strasznie podobały mi sie te sceny kiedy mijali sie jadacymi pociagami .


http://i44.tinypic.com/107kmlj.jpg

Offline

 

#7 2008-05-27 19:15:01

Siwiutka85

Wkręca się

5149365
Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2008-04-10
Posty: 216

Re: Saathiya (2002)

Dałam 6 mi się film bardzo podobał, co prawda koniec mógłby być lepszy, ale obsada świetna i gra a piosenki i te stroje


http://img388.imageshack.us/img388/7184/10088772qk9.jpg

Offline

 

#8 2008-06-06 22:15:03

Fantasmagoria

Dobry dyskutant

Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2007-06-14
Posty: 1109
WWW

Re: Saathiya (2002)

Oj, a ja muszę obejrzeć fo jeszcze raz. Ostatnim razem <jakieś ponad rok temu>, pamiętam, że mnie zanudził na śmierć. Srk tylko na chwilę mnie ocucił Nawet nie mam pojęcia o czym ten film był. Ale myślę, że teraz już gdy w końcu Vivek robi na mnie wrażenie <dopiero w Kisnie go zauważyłam >, myślę, że może być ciekawszy, dlatego narazie nie oceniam

Offline

 

#9 2008-06-08 00:30:58

Luuana

Robi postęp

3243586
Skąd: Rybnik
Zarejestrowany: 2007-12-05
Posty: 346
Aktorka: Rani
Aktor: Aamir

Re: Saathiya (2002)

Daje 5 Kolejny film, do którego podchodziłam bardzo sceptycznie i na którym się poyztywnie zawiodłam Bardzo mi się podobał, ciekawa historia, fajna gra aktorska. Uważam że Rani mogłaby jeszcze zagrać z Vivkiem w parze. Miałam tylko problem przy scenach z Szaruczkiem, niby takie dramatyczne scenya, a mi momentalnie nasuneło się na myśl Chalte Chalte i miałam wrażenie jakby to było spotkanie dwóch mężów - krótko mówiąc banan wyskoczył mi ba na twarz i nie chciał zejść


http://img167.imageshack.us/img167/7172/ososig7ul0bn4zi8nv9.jpg

Offline

 

#10 2008-06-08 10:09:22

 milkaja

Hindustani

Skąd: ok. Łodzi
Zarejestrowany: 2007-08-29
Posty: 4643

Re: Saathiya (2002)

Luuana to widzę nastawienie miałaś do filmu podobne jak ja bo zanim obejrzałam to naczytałam się, że jest nudny i niezbyt ciekawy a tu proszę miłe rozczarowanie
Mi się bardzo film podobał i bardzo fajnie się go oglądało. Ale wybaczcie że to napisze - te sceny z Shahrukhiem jakoś najmniej mi się podobały

Offline

 

#11 2008-06-22 18:06:38

meina

Nabijacz

status 5572107
6247167
Call me!
Skąd: Leszno
Zarejestrowany: 2008-02-10
Posty: 676
WWW

Re: Saathiya (2002)

6
Świetny film piękny scenariusz wszystko wręcz cudowne.
To mój pierwszy film z  Vivkiem i trzeba przyznać polubiłam go jest świetnym aktorem


http://img511.imageshack.us/img511/1034/beznazwy1sp3.png

Offline

 

#12 2008-09-18 22:35:34

Lotri

Dobry dyskutant

1986107
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-26
Posty: 1740
WWW

Re: Saathiya (2002)

Po Rani spodziewałam się wiele, po Vivku niczego. Więc powiedzmy, że wynik się zremisował jakoś na cztery. Odejmuję za muzykę, ale dodaję za występ specjalny czyli w sumie 4

Offline

 

#13 2008-09-23 11:32:41

 olga89

Hindustani

Skąd: Brighton
Zarejestrowany: 2008-08-11
Posty: 6730
Aktor: Aidan Turner ^^
Duet: Ross & Demelza, Kili & Tauriel

Re: Saathiya (2002)

Ja też słyszałam wiele złego o tym filmie ale mnie się podobał mimo podobieństwa do Chalte Chalte
Mogę dać nawet 5 i pół

Ostatnio edytowany przez olga89 (2008-09-23 11:33:15)


http://i.imgur.com/3uQkYFu.gif http://i.imgur.com/qO1XQJf.gif http://i.imgur.com/Peify3l.gif http://i.imgur.com/rIk6ZPr.gifAidan Turner

Offline

 

#14 2008-12-28 22:30:35

RJaane

Gość

Re: Saathiya (2002)

Dałam 6 Jestem świeżo po obejrzeniu (wcześniej jedynie fragmenty dane mi było zobaczyć) i pozostaję pod wrażeniem. O filmie już tradycyjnie starałam się nic nie słyszeć, ani żadnych piosenek i trailerów nie oglądać. Ze zdziwieniem wiec przyjęłam fakt, że znana mi ze zdjęć hippisowska koszulka właśnie w tym filmie się pojawia
Vivek i Rani byli świetni oboje. Tworzą bardzo dobraną parę, pięknie tańczą, emocje aż wibrują w powietrzu Historia ciekawa, dramatyzmu nie brakuje, a kiedy pojawia się Mr Khan, nastaje pełnia szczęścia i RJ jest po raz kolejny w miejscu położonym blisko nieba
Piosenki naprawdę piękne, szczególnie ta tytułowa, ale kiedy się w inne wsłucham, to też się pewnie zakocham

 

#15 2009-06-25 12:57:34

 anulka

Ekspert ds. Kajol

11036596
Skąd: Rzeszów
Zarejestrowany: 2008-05-31
Posty: 2944
Punkty: +34
Aktorka: Kajol
Aktor: Shahrukh
Duet: SrKajol

Re: Saathiya (2002)

Ja kocham ten film , razem z siosrami go uwielbiamy. Bez namysłu 6.za wszytko.  Świetny

Offline

 

#16 2009-06-25 20:24:28

shahruczekania

Bywalec

5477329
Zarejestrowany: 2007-08-08
Posty: 582
Aktorka: Sonam, Genelka i Rani
Aktor: Ranbir , Ian
Duet: wszystko ; - **

Re: Saathiya (2002)

A ja daje 6, RAni i Vivek tak fajnei razem wygladali.. <3


http://img843.imageshack.us/img843/8093/0285bf8f16.jpg

Offline

 

#17 2009-10-06 14:50:17

 kajolita

Wkręca się

4174447
Skąd: Rzeszów
Zarejestrowany: 2008-09-17
Posty: 156
Punkty: +1
Opis: नमस्&#
Aktorka: Kajol & Rani
Aktor: Srk & Abhi
Duet: Srk kajol & rani abhi

Re: Saathiya (2002)

ja dałam 5 nawet bardzo fajny film 

Pisz więcej


http://img13.imageshack.us/img13/5945/ad1eb7ci7mm1.jpg

Offline

 

#18 2012-03-31 01:56:10

 Nandini

Nabijacz

6617814
Zarejestrowany: 2012-01-14
Posty: 628
Punkty: +9
Opis: Mam niegroźną obsesje :D
Aktorka: Kajol, Rani, Priyanka, Shruti
Aktor: Shahrukh, Saif, Siddu, Emraan
Duet: Kajol-SRK,Rani-Saif,Sid-Shruti

Re: Saathiya (2002)

Dałam 5, ale jeśli chodzi o filmy o takiej tematyce  bardziej podobało mi sie Chalte Chalte ; p


http://www.iv.pl/images/04567990208271310022.png

Offline

 

#19 2013-02-28 17:43:00

 aishwarya_rai

Dobry dyskutant

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2012-07-01
Posty: 3748
Punkty: +180
Aktorka: Aishwarya Rai
Aktor: Ranbir, Hrithik, Arjun
Duet: Deepika-Ranbir, SRK-Kajol

Re: Saathiya (2002)

W pewnym sensie to fajny film bo gra w nim Rani i fabuła jest nawet ciekawa...jednak oglądając ten film troszkę się nudziłam, były takie momenty gdy moje oczekiwania co do wyniku zdarzeń był zupełnie inne. Ja osobiście rozczarowałam się tym filmem myślałam że będzie lepszy. Daję 4.

Ostatnio edytowany przez aishwarya_rai (2013-02-28 17:43:25)


https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/24/d6/77/24d6770b7f8a8dc3f7222b1cc81901c5.gif

Offline

 

#20 2013-09-03 15:17:43

 naina89

Gwiazda bollywoodu

Skąd: okolice Koszalina
Zarejestrowany: 2013-01-31
Posty: 10773
Punkty: +1
Opis: Bolly,Tolly,kolly
Aktorka: Rani&Vidya,Sonaksi,Kalki+
Aktor: Shahid,ArjunK,Randeep+ inni
Duet: Rani/absik,Anil/Madh,Juh/Aarm

Re: Saathiya (2002)

Piękny film,6.


https://66.media.tumblr.com/733a053a3935e60a86e874ea6c8bdb6e/tumblr_pvys0nlBxN1um2mlvo6_250.gif

Offline

 

#21 2013-09-04 13:04:49

 sianokos

Gwiazda bollywoodu

Skąd: Sianów
Zarejestrowany: 2013-01-30
Posty: 10238
Opis:
Aktorka: Rani&Juh,Mad,Kon,Vid,Kal,Raima
Aktor: Sid,ArR,Sha,Vik,Sur,Prab,SanjS
Duet: Rani&Abhi,Anil&Mad,Kon&Rah

Re: Saathiya (2002)

Ode mnie 6. Piękny film. Muzyka też w porządku. Rani i Vivek stworzyli ładną ekranową parę, chemię się wyczuwało. I przede wszystkim dobrze odegrali swoje role.
A tak w ogóle czy ten film był puszczany w tv? Mam nieodparte wrażenie, że go widziałam już wcześniej w telewizji...


https://3.bp.blogspot.com/-e_Bq8O9r9lo/WJYcIgl_G1I/AAAAAAAAOEU/ehlSoA1xYZAjJ8wP01lJA6KUeEBnHXykwCLcB/s1600/32.gifhttps://2.bp.blogspot.com/-6f-3MSJl8Vs/WJYcBejg-2I/AAAAAAAAODk/OeoY1a7zl4YmhsF7Hz_AkJ-dq_M-gIpuACLcB/s1600/21.gif

Offline

 

#22 2015-07-30 15:04:00

 Sunaina

Hindustani

Skąd: Woj. pomorskie
Zarejestrowany: 2014-07-02
Posty: 13794
WWW

Re: Saathiya (2002)

Ode mnie bardzo mocne 5+. Ogólnie film jest cudowny, przepiękna, wzruszająca historia dwojga młodych ludzi. Miło i przyjemnie się oglądało. Rani i Vivek zagrali naprawdę fajnie, tworzyli słodką parę. Muzyka wpada w ucho, chociaż nie cała. Polecam nie tylko fanom Rani czy Vivek'a. Naprawdę warto obejrzeć.


https://1.bp.blogspot.com/-M1xYbojAXH4/XWvPwrl2R-I/AAAAAAAAVns/1gG2eD4Brg8rcZc6XVjcwVzErZ2NSgQqACLcBGAs/s1600/3a.gifhttps://1.bp.blogspot.com/-uYF43V-fN10/XWvPwoBGNjI/AAAAAAAAVnw/42kDCVlOHswuuA26yalwqiPqoDsuf4WGwCLcBGAs/s1600/2a.gifhttps://1.bp.blogspot.com/-oSMlXRPyAY8/XWvPwn__chI/AAAAAAAAVno/spJa-bz1uJkncoPORXqJUmapNgMQyajXgCLcBGAs/s1600/1a.gif

Offline

 
Copyright © www.bollywood.pun.pl

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
na blogu autora Podobne strony caprio sok znak drogowy www.domki-letniskowe.biz.pl fliplife www.klinika.biz.pl