Strony: 1
Hindustani
Deepika Padukone i zespół "Chhapaak" przeprowadzają eksperymenty społeczne
W ciągu ostatnich kilku tygodni fani Deepiki Padukone widzieli, jak promuje swój film Chhapaak z gwiazdą Vikrantem Masseyem. Film śledzi historię Malti i opara się na prawdziwym życiu ocalałej z ataku kwasem Laxmi Agarwal. Podczas promocji Chhapaak Deepika przeprowadziła kilka eksperymentów społecznych, aby pokazać, jak ludzie reagują na osoby, które przeżyły atak kwasem i jak wrażliwe jest społeczeństwo wobec nich.
Pierwszy eksperyment poniżej:
W środę rano Deepika i zespół filmu przeprowadzili kolejny eksperyment, aby sprawdzić sprzedaż kwasu w tym kraju.
W filmie udostępnionym przez Deepikę widzimy, jak członkowie zespołu zaczynają chodzić do sklepów, aby kupić kwas, niektórzy sprzedawcy pytają o ważny dowód tożsamości, jednak niektórzy członkowie zespołu są w stanie łatwo uzyskać wysoko skoncentrowany kwas, a sklepikarz nie pyta ich nawet o identyfikator zgodnie z wytycznymi Sądu Najwyższego. To sprawia, że Deepika, która siedzi w samochodzie z monitorem i krótkofalówką, jest zszokowana.
Pod koniec filmu Padukone ujawnia, że jej zespół był w stanie łatwo zdobyć 24 butelki z kwasem, pomimo orzeczenia Sądu Najwyższego, który reguluje sprzedaż kwasu. Kilku ocalałych z ataku kwasem pojawia się na dużym ekranie i podziela zasady ustanowione przez sąd co do sprzedaży kwasu. Gwiazda Chhapaak wezwała wszystkich, aby powstrzymali się przed nielegalną sprzedażą lub kupowaniem kwasu.
Offline
Strony: 1