Strony: 1
Hindustani
Nowa reklama Thums Up, w której występuje Shah Rukh Khan, zachwyca fanów
King Khan, który jest znany jako inspiracja dla wielu, sprawił, że przemysł Bollywood stał się bardziej ekscytujący odkąd wszedł do niego po raz pierwszy jako bohater "Deewana" w 1992 roku. 2 listopada skończył 57 lat, a szał na świętowanie był widoczny wśród fanów.
Najnowszą wiadomością z Bollywood jest to, że Thums up przedstawił SRK w swojej najnowszej reklamie.
„Thums Up ma głębokie partnerstwo z igrzyskami olimpijskimi, paraolimpijskimi i krykietem i oddaje cześć duchowi prawdziwych bohaterów, którzy pozostają wierni swojej determinacji, by spełnić swoje marzenia i stawić czoła wszelkim przeciwnościom jakie rzuca im życie. Współpracując z King Khan, marka wzmacnia tę podstawową wartość i dodaje pełną akcji fabułę filmową, w której SRK przedstawia zarówno rolę jak i prawdziwego bohatera w filmie reklamowym” – oświadczenie firmy.
Offline
Strony: 1