Ogłoszenie

Image and video hosting by TinyPic
Sport Beauty Moda Moda 2 Moda 3

Sonda

Ocena filmu

6

0% - 0
5

0% - 0
4

100% - 2
3

0% - 0
2

0% - 0
1

0% - 0
Total: 2

#1 2008-02-17 18:57:47

milkaja

Hindustani

Skąd: ok. Łodzi
Zarejestrowany: 2007-08-29
Posty: 4643

Aalwar (2007)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/2/2a/Aalwar3.jpgAalwar
(Tamil: ஆழ்வார்)


To film Tamilski wyreżyserowany przez Chella. W filmie główne role zagrali Ajith Kumar oraz Asin Thottumkal. To kolejny film w  którym ta para wystąpiła razem, pierwszy był Varalaru. Film miał premierę 12 stycznia 2007r. Zdfjęcia krecono w indiach oraz w Europie. Muzyka z filmu skomponowana przez Srikanth Deva premierę miała 15 grudnia 2006.


Obsada

Ajith Kumar jako Aalwar/Shiva
Asin Thottumkal jako Priya
Vivek jako Pons
Keerthi Chawla jako Madhu
Manorama jako Chachu
Geetha    


Fabuła

Historia zaczyna się dosyć interesująco. Zostaje porwana cieżarówka, która rano znajdują przed komisariatem policji a w niej jak sie okazuje ciała trzech przestępców. Policja rozpoczyna poszukiwania sprawcy zbrodni.
W tym samym czasie poznajemy Priyę (Asin) która przybywa do Mumbaju do babci, prowadzącej hotel. W hotelu mieszka tajemniczy meżczyzna - Shiva (Ajith), którego nie interesują dziewczyny i który z nikim nie rozmawia. Dziewczyna sprowokowana przez jednego z mieszkańców hotelu postanawia spowodować by Shiva nie tylko z nią porozmawiał ale by się w niej zakochał...


Trailer filmu




Fotki:

http://image1.indiaglitz.com/tamil/gallery/Movies/aalwar/aalwar181206_3.jpg
http://image1.indiaglitz.com/tamil/gallery/Movies/aalwar/alwar160906_53.jpg
http://image1.indiaglitz.com/tamil/gallery/Movies/aalwar/alwar160906_22.jpg
Lubie jak sie na tych filmach faceci wkurzają
http://image1.indiaglitz.com/tamil/gallery/Movies/aalwar/alwar160906_36.jpg



__________________________________________________________
źródło oraz mój opis filmu


Moje wrażenia

Początkowo wydawało mi sie że film będzie naprawde niezły, bo zapowiadało sie interesująco. Klimat filmu całkiem całkiem, ale w miare rozwoju akcji już tak super nie było. Przynajmniej wg. mnie Można było zrobic z tego filmu ciekawszą historię, twórcy filmu chyba trochę przesadzili. I choć podobał mi sie bardzo Ajith w filmie, uważam że to naprawde bardzo utalentowany aktor, przyjemnie się patrzy na jego grę, to jednak moim zdaniem film średni. Czegoś tu zabrakło. W filmie było jednak trochę ciekawych momentów
Asin zagrała dobrze, choc trochę jej postac mnie denerwowała - taka infantylna panienka z niej była
Piosenki tez niczym mnie nie zachwyciły choć nie sa takie najgorsze .
Dlatego moja ocena filmu to 4.

Offline

 

#2 2008-02-29 22:18:36

mariola

Wkręca się

Zarejestrowany: 2008-02-29
Posty: 203

Re: Aalwar (2007)

podzielam Twoje zdanie Milkaja:) no ale jak się zaczęło od Ajithowego Varalaaru to trudno potem znaleźć film który by mu dorównał:) (no może Billa:)) a szkoda bo Ajith to naprawdę świetny aktor:)

Offline

 

#3 2008-03-01 21:43:35

milkaja

Hindustani

Skąd: ok. Łodzi
Zarejestrowany: 2007-08-29
Posty: 4643

Re: Aalwar (2007)

mariola napisał:

podzielam Twoje zdanie Milkaja:) no ale jak się zaczęło od Ajithowego Varalaaru to trudno potem znaleźć film który by mu dorównał:) (no może Billa:)) a szkoda bo Ajith to naprawdę świetny aktor:)

To cieszę sie że nie tylko ja miałam takie odczucia po Aalwar
Rzeczywiście Varalaaru to cudeńko wiec chciałoby sie czegoś lepszego po filmie z Ajithem
Billa jeszcze nie widziałam ale pewnie za jakiś czas postaram sie obejrzeć, jak tylko zdobędę film
O Ajithu trzeba koniecznie wątek stworzyć, ale dzis to sił mi już brakuje, chyba zresztą muszę sobie jakiś film w końcu włączyć
W Aalwar nie mam jednak wiekszych zastrzeżeń do gry Ajitha bo myśle że dobrze zagrał, tylko ten scenariusz taki dziwny trochę

Offline

 

#4 2008-06-09 17:04:07

Nisha

Bollyamator

Skąd: południe :)
Zarejestrowany: 2008-06-09
Posty: 32

Re: Aalwar (2007)

mariola napisał:

no ale jak się zaczęło od Ajithowego Varalaaru to trudno potem znaleźć film który by mu dorównał:) (no może Billa:)) a szkoda bo Ajith to naprawdę świetny aktor:)

Jest film, który przebija Varalaru Przynajmniej ja tak uważam. Po "Vaali" nic już nie jest takie samo. Zresztą "Citizen" to też kawał dobrego kina. Jednak przede mną wciąż kilka ciekawych tytułów.

Offline

 

#5 2008-06-09 17:25:33

mariola

Wkręca się

Zarejestrowany: 2008-02-29
Posty: 203

Re: Aalwar (2007)

To prawda Nisha, po Vaalee nic nie jest takie samo:D Ale liczę jednak na mocne wrażenia po Citizenie też:p

Offline

 

#6 2008-06-09 17:36:23

Nisha

Bollyamator

Skąd: południe :)
Zarejestrowany: 2008-06-09
Posty: 32

Re: Aalwar (2007)

Dalej walczę. Na razie jest 2:0 dla Citizena

Offline

 
Copyright © www.bollywood.pun.pl

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
BetonovĂŠ JĂ­mky PĂ­sek ciekawy artykuł Szamba betonowe Mikołajki Strona internetowa calivita budownictwo Krynica Morska